förr vs nu

2013-04-27 ♥ 05:55:48

sena jobbkvällar när jag måste hålla mig vaken har jag en tendens att sysselsätta mig med alla möjliga onödiga saker. ikväll gick jag igenom min blogg, för att se hur gamla mina joggingskor är. det är dags för nya för länge sedan men jag ville liksom veta hur länge dom hängt med. det jag fascinerades av mest under min lilla tillbakablick var min hårfärg. det var ju så otroligt mörkt! ser inte alls naturligt ut och jag funderar ju på hur jag kunnat trivas i det. men det var ju då, och även om jag för stunden trivdes i det så är jag glad över förändringen och att min egna hårfärg är på väg tillbaka! (mamma och pappa, ni tyckte aldrig att det var dags att kläcka ur er att jag såg ut som ett spöke de allra flesta dagarna?)


Kommentarer
Postat av: Eliin

Tycker du är snygg i båda!

2013-04-27 @ 15:18:59
URL: http://elinbrodin.nu
Postat av: mammut

Håller helt med Eliin, du är jättefin i båda! Något spöke har du ju aldrig sett ut som, snygging.

2013-04-28 @ 17:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0