om explosioner i boston

2013-04-16 ♥ 04:43:58

jag låg på stranden här i florida när min resekompanjon kom tillbaka från hostlet med en ledsen min. jag har njutit av en fantastisk semester i värmen utan några som helst måsten och utan krav. i tankarna ljusår från att något någonsin skulle kunna hända mitt fina boston. idag sprack någon hål på min lilla glasbubbla. min säkra och trygga favoritstad blev offer för en eventuell terroristbombning. jag vet inte vad mer jag kan säga om detta förutom att det är så oerhört tragiskt och att mitt hjärta värker. mina nära och kära där hemma är vad jag vet oskadda och trygga, liksom jag själv såklart som inte befinner mig i området. mina tankar och min medkänsla går ut till alla drabbade och deras familjer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0