massachusetts learning permit!

2013-01-05 ♥ 00:50:41

fredag och jag vill så himla gärna skåla med lite vin! men i detta land får jag ju inte göra det riktigt än. anledningen? jag har ÄNTLIGEN tagit tummen ur och tagit körkortsteorin! ÄNTLIGEN. trotsade min febriga kropp och satt där i tre timmar och väntade snällt på min tur. 24/25 rätt och jag har äntligen mitt så kallade "permit"! nu har jag bara uppkörningen kvar, men den måste köras i sällskap av min värdmamma/-pappa, så vi måste försöka hitta en tid som passar. men för just nu, JÄVLAR vad skönt det känns! kanske slår på stort och tar ett glas coca cola, är det fest så är det liksom.


Kommentarer
Postat av: Old man

Är det din körkorts bild? Du ser ut som en inmate,
Skoja bara ;-)

2013-01-06 @ 02:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0