those will be the best memories

2013-01-28 ♥ 04:24:23

jag har nog lätt haft en av världens bästa lördagar denna helg! helt galet vad bra den blev. började ordentligt med ett morgonpass på giorgio's innan jag efter lite om och men tog mig till tåget för att ääääääntligen träffa elise! vi käkade sen lunch på ikea och hade lite hyss för oss innan vi drog in till Cambridge för att fira hennes kusins flickväns tjugofemårsdag. temat var "fiesta" och det serverades såklart tostitos med guacamole, chili, margaritas. snuskversion av barnspelet apples to apples gick överstyr och jag skrattade tills jag grät. sån himla härlig kväll med otroligt roliga och inbjudande människor. somnade gott med ett leende på läpparna.

idag har jag bara jobbat. 11 till 18, så det var en jobbig tid. vill antingen jobba morgon eller kväll, men helst inte sådär mitt i, för då försvinner hela dagen utan att jag hinner göra nåt vettigt för mig själv. i brist på annat blev rummet skinande rent ikväll. nu är det äntligen läggdags. har haft sådan grym träningsvärk denna helg att jag vaknat varje gång jag försökt använda mina ömma muskler till att vända på mig. blev dåligt med sömn inatt, så jag har längtat efter sängen hela långa dagen! godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0