packa packa packa...

2013-06-12 ♥ 03:40:50
packar ihop mitt liv. en kartong, en carry-on-rullis, och en resväska senare, ser jag verkligen ljuset i tunneln. en resväska till så klarar jag nog av att packa ner allt som ska hem. äldsta killen kom ner och frågade om jag kunde hjälpa med läxan, så jag tänkte multitaska. "matilda stop packing!!!!! you're making me depressed. as long as you just don't pack i can pretend like you're not leaving". tårögd mattis? jaa. att detta skulle vara så jäkla svårt hade jag nog aldrig riktigt föreställt mig. jag är så kluven av alla känslor. hur jag kan le genom tårar som rinner. jag vet att jag flyttar hem med underbara minnen, och jag vet vad denna resa har gjort för mig, och även om detta tröstar så hjälper det ändå inte riktigt mot klumpen i hjärtat.

Kommentarer
Postat av: ida

KRAM!

2013-06-12 @ 10:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0