en lättnads suck

2013-03-15 ♥ 02:08:54

jag är så trött att jag tror att jag snart kollapsar. har sovit otroligt dåligt senaste tiden, stressad av olika faktorer. mest har jag oroat mig över en vän som varit så sjukt olycklig hos sin värdfamilj att det gjort ont i hjärtat på mig. idag har jag äntligen fått hjälpa henne lämna huset, haft henne hos mig ett par timmar och gjort vad jag kunnat för att hon skulle må bättre. idag är det över, hon har blivit upphämtad av en ny värdmamma inte allt för långt härifrån och jag får äntligen andas ut. en nystart hon behövt så länge. och jag kan få sova gott, äntligen medveten om att hon slipper bli verbalt misshandlad var och varannan dag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt att höra! Roligt att det löste sig och att hon inte hamna allt för långt ifrån dig! :)

2013-03-15 @ 17:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0