happy birthday to me

2013-03-25 ♥ 01:34:43
så har min första födelsedag utan min familj passerat. jag fick ställa klockan på 6.15, för att jobba efter en helt klart konstig kväll och cirkus två-tre timmars sömn. jag har iallafall hunnit få några "ja må hon leva"n via skype, och några presenter öppnades det hemma via videosamtal. i övrigt hann jag med att slå personbästa i nya löprundan (eftersom jag faktiskt sprang den!), köpt mig själv en michael kors-tröja och ätit färska bär med vitt lågkalori-fluff till middag. yum!
 
eftersom min värdmamma är i kina på affärsresa har det sagts att jag ska firas när hon kommer hem, så att jag får ett ordentligt firande. trots detta hann jag med att få ett halsband, en hundradollarssedel och ett kort signerat alla barn. och som om inte det vore nog kom de just hem med en liten minifödelsedagstårta och en gigantisk chocolate chip cookie. som ett minifirande. mina godbitar! jud tyckte att jag skulle dricka min första lagliga öl, men med tanke på min SJUKT långa dag valde jag att skjuta upp detta tills vidare. nu? sova, i min fantastiskt underbara säng! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0