lördag 9.3.2013

2013-03-10 ♥ 05:54:02
det här med att tvätta lakanen så här sent på kvällen, för att på så sätt inte kunna gå och lägga mig, och därför litegrann tvinga mig själv att skriva klart min uppsats för NLU känns just nu otroligt plågsamt, grymt och rent ut sagt elakt. hur tänkte jag där? täcket (som man i detta land förövrigt syr fast i pålakanet) är efter fem omgångar i tumlaren ännu inte ens i närheten av torrt. vissa saker känns så smarta när jag kommer på dom, men rätt ofta känns dom inte alls lika smarta när jag funderat lite i efterhand. sova i gästrummet kanske? får se när jag blir klar med min final learning essay, har en sista fråga kvar nu! kämpa mattis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0