rush hour

2013-05-22 ♥ 22:37:20

oftast blir jag lite lätt matt när onsdagar är halvdagar, men idag har varit en finfin dag. körde rx idag igen! sen hann jag åka till barnens skola och gå på levande museum i calvins klass. barnen var uppklädda till kända personer från massachusetts, så fick man gå runt och trycka på en liten fantasiknapp så berättade dom vem dom var och varför de är kända! asgulligt! efter det har jag jobbat, supermys med glada barn, rush hour-spelande och nu har alla playdates så jag får slappna av lite, hehe. är ovanligt trött idag. har fyra och en halv timme kvar innan jag får kila ner till min älskade säng och slå ihop ögonen!


Kommentarer
Postat av: Josefine

Inte konstigt att du är trött när du är ute och ränner på omänskliga tider... Just sayin'

2013-05-22 @ 23:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0