sex hundra dagar

2013-05-05 ♥ 01:32:00

idag är det 600 dagar sedan jag rullade proppfyllda, vinröda resväska igenom säkerhetskontrollen på arlanda och lämnade sverige för att vara borta ett år. känslor kom i kläm och jag blev kvar längre än så, det vet vi ju. nu sitter jag här i fåtöljen och är så glad att jag stannade! har självklart haft mina bra och dåliga dagar, men i överlag har min tid på cudworth lane varit fantastisk. 600 dagar känns sjukt långt dock, och nog börjar min lilla själ bli redo att åka hemåt igen. men en dag i taget! firade med dödens död på gymmet (träning i par igen och eftersom jag var ensam utövare fick jag köra med instruktören. var inte riktigt uppe på hans nivå måste jag ju erkänna!), bananpannkisar till frukost och en lång och härlig promenad i solskenet. ungefär som vilken dag som helst!


Kommentarer
Postat av: malin

har du räknat bort de dagar som du var hemma då? ^^

2013-05-06 @ 12:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0