sunday funday

2013-05-27 ♥ 03:47:39

pustar ut, knäpper upp byxknappen. jisses vad mätt jag är. kanske den där sista portionen fruktsallad var onödig, men det var så gott! ikväll har jag hängt med en underbar tös vid namn lina. hon flyttade hit från denver igår, och bor nu i en av mina vänners gamla värdfamilj. vi klickade så fort hon öppnade dörren, vi är så lika och har så mycket gemensamt. det är så konstigt det där. hur en människa, som jag träffade för första gången för två och en halv timme sen, kan få det att kännas som om man har känt varandra hela livet. vi hade en jättemysig kväll här i mitt kök iallafall där vi fikade och pratade om allt mellan himmel och jord. plus också för lussebullen, som johanna bakat innan hon åkte hem, som jag blev bjuden på! den var gudomlig johannis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0