this has gotta be the good life

2013-05-25 ♥ 04:39:17

det har varit en sån där dag när livet bara känns helt perfekt. en sån dag när jag är så tacksam över att jag är jag, att jag är här och över allt jag har fått kraft till att åstadkomma. helt perfekt mysigt regnig dag med världens bästa barn, en grym dag på gymmet (även fast mina händer sprack upp på nytt), middag med min fina evelina och hennes vän emma, och storhandling inför veckans "clean eating". älskar hur magen mår nu för tiden, aldrig uppblåst eller svullen! frukt och grönisar i mängder och inget socker eller vete har verkligen gjort susen. rekommenderar ta mig tusan detta till ALLA. idag i min jakt på variation hittade jag till och med pepparlax i fiskdisken! gladare matilda går knappast att hitta. nu är det läggdags, imorgonbitti är det dags för veckans sista crossfitpass. puss godbitar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0