uppdatera mera

2013-05-15 ♥ 02:03:53

fick en liten vänlig, men bestämd, tillsägelse av jossi, om att mitt bloggande återigen är uruselt. japp! vi hade åskväder i veckan och internet försvann när blixten slog ner, sen bara pallade jag inte. men nå ja! hann med en grymt bra high school match i lacrosse! dessvärre förlorade lincoln-sudbury men jag och mina fyra stjärnor hade superkul! annars då? träning, har fått mina första crossfit-sår. händerna är skinnflådda efter alldeles för många pull ups, men framåt går det! (ska ordna en film åt dig jossi!).

helgen va mys den med. var ute i boston harbor med Martina och lovisa och åt på joe's i fredags. fikade med aussie och jobbade i lördags och i söndags sov jag ut, tog en promenad och myste. jobb och träning vankades i måndags och idag har jag hunnit träna, fikat med martina och myst med en fyra veckor gammal liten bebis. så liten hon var, baby bella! har fått en fantastisk deal för att jobba extra över nätter och nu sitter jag på juds basket och kikat på film medan jag väntar. hows that for an update Josefine? :)) puss!


Kommentarer
Postat av: Josefine

Haha mycket bra! :D <3

2013-05-15 @ 08:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0